6 Temmuz 2011 Çarşamba

PSYHCE

İSTANBUL VEFASIZ YARİM YİNE SANA DÖNÜYORUM

Sende açtım gözümü ilk aldığım nefes üzerinde ki atmosferdi, Ağlamışımdır dünyaya ilk geldiğimde, ilkinden sonra ne kadar ağladığımı bilmeme ama hepsinin sebebi aynıydı yak tokluğumu kaybettiğimde ya en sevdiğim oyuncağımı kaybettiğimde, ya sevdiğim insanı kaybettiğimde yada aşkımı kaybettiğimde ağladım. Ağladığımdan fazla gülmüşümdür ama ben kazandığımda da ağladım. Herkes gibi benimde söylenmemiş cümlelerim, atılmamış tiratlarım var. Yine kaçtım senden kaybolmuşluğuma bir çözüm belki diye. Hep kafamı karıştırıyorsun benim. Beni yormaktan bıkmadın mı? Eğlencelimi geliyor sana bu kıvranmalarım? Yine dönüyorum sana hoyratça savur beni diye, çomak sok çemberime. Yeni sürprizlerin ne olacak çok merak ediyorum? Evet her zaman ki yine hazırlıksızım işin kolay bu sefer de….

by psyhce

Hiç yorum yok: